Lian Padukan Ajaran Sesat ?

بِسْمِ اﷲِالرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم



Berita PANAS dan TERKINI yang saya dengar LianPadukan ni ajaran sesat.

Betul ke LP ni bawa ajaran sesat? Kalau betul apa buktinya? Bercakap memang senang, semua pun boleh cakap tapi bila minta bukti, bagi tunjuk surat, bagi VCD tapi apa buktinya yang LP bawa ajaran sesat?. Siap import orang luar lagi nak kukuhkan bukti. Nak cakap biar ada fakta dan bukti. Orang sekarang bukannya bodoh nak percaya bulat².

Satu masa dulu LP disanjung², itulah yang diajar itulah yang diamal tapi sekarang…Kenapa? Inilah yang dikutuk inilah yang dibenci. Dah macam orang gila talak. Cakap dah merapu².

Marahkan nyamuk kelambu nak dibakar…Apa masalahnya kelas baru LP nak dibuka. Ada undang² ke yang cakap dalam 1 kawasan tak boleh ada 2 jenis kelas beladiri? Ada LP kacau kelas dia orang selama ni ke? Tak ada punnn. Habis yang sakit hati sangat kenapa…

Nak cakap banyak tak guna, nak tembak tak kena. Insyaallah LP akan terus berkembang.

Oleh: Cikgu Amy.
Comments
6 Comments

6 comments:

# written by Juhann Laksamana

Tak habis2 nak memburukkan orang lain..dah lurus benarke jalan dia dia? Bersemukalah kalau berani jangan asyik lontar batu sembunyi tangan..itu penakut namanya.

# written by New Skool

ajaran sesat? bawah jais ke bawah jakim? bila nak buat tangkapan?

# written by Anonymous

Juhann cakap macam jaguh...bila jumpa orang yang dia ngata tak berani nak ngaku diri

# written by surfer junk

ajaran sesatkah.. dengan adanya isu sebegini lagi orang nak taw kebenarannya... letup kan lagi pelbagai cerita tentang LP... Dugaan tetap dugaan, cerita tetap cerita, apalah nasib baik LP ni bukan artis kalau tidak kemana aja ada PAPARAZI..!!! now siapa PAPARAZI nak letupkan LP ini..

PANNNAAAZZZZ....!!!!!!!

# written by Juhann Laksamana

Maaf tumpang lalu..wahai anonymous yg sgt berani..kalau kail panjang sejengkal jangan lautan hendak diduga..nampak sgt orang yang saya kata tu xde adab jumpa dlm rumah org pun nak bertumbuk..ada rezki insyallah kita bertemu lagi kali ni lain story..

# written by thariq alrashid

sesat??which part yg sesat??da brape lame sy blaja lian xde plak yg sesat..ske2 idup jewk nk ckp org sesat..kte sesama agama islam..kn xelok menfitnah..allah da pnh ckp dosa org yg menfitnah adalah lbh truk dp membunuh dan lebih besar dp gunung!!jd sebagai sesama islam..jgn laa ckp cmni..hormat menghormati..syg menyayangi..rasulullah pon ckp kte sesama islam xelok gaduh.. =)

Post a Comment

Kepada Pelawat Yang Budiman,

Jika anda terpaksa menggunakan "Anonymous" sebagai pengenalan diri, sila letakkan nama anda atau nama samaran pada penghujung komentar anda. Ini adalah sebagai tanda keikhlasan anda memberi komen atau ulasan.

Terima Kasih.

 
 

Copyright 2015 All Rights Reserved Lian Padukan Terengganu by Blogger.com